söndag 1 januari 2017

2017 - planer



Efter ett fantastiskt 2016 med fantastiska resor och en massa mys funderar en klart på vad 2017 har att bjuda på. Det finns ju en del inplanerat redan och en del önskningar, så här följer en liten lista på sådant jag planerat hittills för året :)

  1. Må bättre - Hösten 2016 blev lite slitig så 2017 ska jag arbeta på att modifiera hur jag lägger upp mitt arbete, lektionsinnehåll, rättning, få elever på banan och så vidare. För att må bättre behöver jag också koppla av och vila som jag varit duktig på nu under jullovet. 
  2. Delta i (minst) två lopp - Alltså det här med att springa olika lopp är ju löjligt kul. Även om jag inte är den snabbaste löparen i spåret! 2015 sprang jag Midnattsloppet och 2016 sprang jag Höstmilen (Malmö är så platt och fint att springa i). Kanske skulle ta och sikta på Springtime i Maj till exempel? Kanske till och med göra Helsingborgsklassikern där den största utmaningen blir simningen... Jag har ju lite problem med havet kan man säga...
  3. Bli snabbare och starkare - Min snabbaste mil ligger på 1.03.nånting, det kan bli bättre! Styrka är ju också bra att ha så att kroppen orkar mer (plus att jag gillar känslan av att kunna lyfta tungt).
  4. Yoga - Hallå! Jag är ju stel som en pinne för tillfället! Skärpning!
  5. Trädgårdsfix - Stora planer för trädgården. Nytt trädäck ska byggas och på det ska ett utekök och utespa finnas. Vi ska även bygga odlingslådor där det ska odlas lite smått och gott för husbehov.
  6. Ett besök på Hovs hallar - Let´s Deal brukar ha fina erbjudande på weekends och så även i år, så någon gång i februari/mars försvinner vi över helgen och bara njuter av god mat och storslagen natur. Andningspaus!
  7. Johan Glans show med hela familjen (utom lillhöna).
  8. Date med mannen som innefattar middag och konsert med Johnossi.
  9. Thermablate-op 




1 kommentar: