lördag 18 mars 2017

Skrattfest

Vilken dag jag hade igår! Var iväg på utbildning i Göteborg hela dagen och det var så givande. Det här med att handleda sina kollegor är ju inte bara självklart alltid men med rätt redskap och stöd av våra handledare, och utbyte av tankar med andra som är i samma position så går det bättre och bättre. Vi bjöds dessutom på riktig lyxlunch på operan! 

När tåget så väl kom in till Helsingborg var det bara att springa upp till Pitcher's och möta upp familjen (förutom lillhöna som fick stanna hemma och hänga med 13-åriga kusinen) för lite käk innan vi skulle på Johan Glans. Det var ju liiite tight med tiden men 19.35 var vi alla placerade på våra platser och kunde slappna av. Eller slappna av och slappna av... vi skrattade så att magarna krampade! Jag hade så galet roligt och jag njöt lika mycket av att se kidsen skratta som av att se Glans.

 
Min underbara familj 

 


Efter showen gick vi ner till Hamnpaviljongen så det slutade med att vi var hemma 00.30 typ... Det är ju så roligt att hänga med de här vuxna och nästan vuxna ungarna vi har! Älskar dem så galet mycket ❤ 

Nu blir det lite "vila sig i form" idag eftersom jag och mannen har en dejt ikväll. Kan ju sluta hur som helst! Får väl se om det blir lika utflippat som sist! 

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar