fredag 28 april 2017

Nu ska det springas minsann

Jaha, jag anmälde mig till Springtime. Nästa lördag (den 6/5) är det så dags att dra på sig dojjorna och ta sig runt banan på en mil. Vi får väl se hur det går! Jag har ingen måltid utan det är bara att komma runt som är målet. Har ingen aning om hur väl jag kommer fixa backen upp till krematoriet... Känns som att den kan sinka en en del!

Som om det inte räckte med Springtime har jag dessutom dragit ihop ett stafettlag på jobb till Helsingborgs Marathon. Det ska bli sjukt kul att springa tillsammans! Och betoningen ligger på ATT vi ska ha kul när vi springer, inte ha några prestationskrav.

Därmed är åtminstone början till det här med att springa två lopp avklarad! Känner mig supertaggad! Även om jag är lika snabb som en sköldpadda i sirap...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar